5 Kasım 2008 Çarşamba

Kitap ayraçları

Kitap ayracı olarak çoğu zaman elime geçen düzgün kartonları kullanırım. Elbiselerin yakasındakiler, çorapların kartonları, cüzdan içinden çıkan kartlar mesela...
Geçen sene bir ödev için aldığım yapıştırmaları bu kartonların üzerine yapıştırdım, kendimce biraz daha şirinleştirdim...
Bunu uygulamayı aslında çocuklar için düşündüm. Belki miniklerin ödev yapma, ders çalışma ya da kitap okuma şevkini böyle kırbaçlayabiliriz :) Kendileri yapabilirler, sevdikleri karakterleri yapıştırarak kendi ayraçlarını yaparlar, üzerlerine resim çizebilirler, renkli harfler kullanılarak hediye olarak düşünülebilir...

4 yorum:

dünden bugüne dedi ki...

çok şirin olmuşlar emeğine sağlık

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim :)

Bitki Cadısı dedi ki...

blogunuz çok güzelmiş,yaptıklarınızda öyle,benim hobi blogum cadı kazanına da beklerim.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim, henüz bir yorum bırakmadım;ama sizi takip ediyorum.

bloğuma beğendiğinize sevindim. aklımda projeler var; ancak vakitsizlikten uygulayım koyamıyorum. sevgiler